Refund policy

Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.
Transportul se asigură prin firmele de curierat partenere.
Transportul este contra cost pentru comenzi sub 250 Lei si anume 17,90 Lei. Comenzile peste 250 Lei sunt livrate gratuit pe teritoriul Romaniei.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 1-2 zile (lucratoare) de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de 2-4 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Expedierea comenzii pentru podusele care nu se afla in stoc se va realiza in termen de 15 zile lucratoare de la confirmarea comenzii prin email.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.
POLITICA DE RETUR
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primIte, acestea NU mai pot fi returnate.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.